Aktualizacja enova365 dotyczy to w szczególności Klientów korzystających z wersji przeglądarkowej enova365, zwłaszcza w obszarach, gdzie wykorzystywany jest program Soneta.Helper (np. wydruki fiskalne lub podpisy elektroniczne).
Jak zaktualizować enova365 do wersji 2412.3.5?
Aby nadal korzystać z systemu enova365 i pełni jego możliwości w wersji przeglądarkowej po aktualizacji Google Chrome lub Microsoft Edge należy zainstalować wersje enova365 2412.3.5 oraz na stacjach klienckich program Soneta.Helper w wersji 2.9.1.
Zgodnie z warunkami gwarancji, klienci posiadający aktualną gwarancję mogą pobrać nową wersję systemu enova365 bez dodatkowych opłat.
Dostępu do instalatora można uzyskać na dwa sposoby:
- Wypełnić formularz dostępny na oficjalnej stronie enova365, podając imię i nazwisko, nazwę firmy oraz adres e-mail. Po weryfikacji danych, na podany adres e-mail zostanie przesłany link do pobrania instalatora wraz ze szczegółami dotyczącymi aktualizacji.
- Pobrać z poziomu formularza pobrań wersji 2412.3.5 w Pulpicie Partnera (sekcja 1. „Instalatory”). Ponadto nasi Klienci mogą go pobrać z poziomu aplikacji webowej (Ustawienia/System/Pobierz program Helper).
Zmiany w modułach enova365 dla księgowości
Szczegółowe informacje na temat wprowadzonych zmian są dostępne w ulotce podstawowej oraz ulotce technicznej.
Poniżej kilka najważniejszych zmian w modułach oprogramowania enova365 dla księgowości.
Moduł Systemowe
- Poprawiono wyświetlanie notatek w oknie „Asystent” – teraz cały tekst jest widoczny, niezależnie od długości.
- Poprawiono import z arkuszy Excel kolumn typu „Czas”
- Poprawiono marginesy i szerokość list na wydrukach ASPX oraz ulepszono wydruk seryjny
- Soneta Helper (od wersji 2.9.1) dostosowany do nowych standardów URL w przeglądarkach
- Naprawiono działanie ustawień aktywności raportów, zapewniając ich poprawne wyświetlanie w menu i Organizatorze raportów
Moduł Kadry i Płace
- Zaktualizowano wskaźniki obowiązujące od 01.03.2025 r., w tym kwoty wolne od egzekucji oraz najniższą emeryturę
- Poprawiono wykazywanie zasiłków i składek na PIT-11(29)
- Usprawniono kwalifikację PPK i generowanie deklaracji rezygnacji
- Skorygowano wyświetlanie normy czasu pracy i funkcję „Przelicz dzień”
- Ulepszono Worksmile, eksport PIT-11 dla zleceniobiorców pracujących za granicą oraz zarządzanie odzieżą roboczą
- Lista stanowisk w formularzu „Nowy wakat” uwzględnia tylko aktywne definicje
Moduł Księgowość
- Usunięto błąd uniemożliwiający generowanie deklaracji CIT-8za jeden dzień
- Poprawiono naliczanie dokumentu „DW nabycia VAT” dla wartości ujemnych, eliminując błędy w zaokrągleniach
- Usunięto błąd w czynności „Generuj różnice MW statystyczne” w konfiguracji wielofirmowej
Moduł Pulpity HR
- Zmieniono komunikat przy próbie anulowania rozliczonej nieobecności, poprawiając jego precyzję
- Skorygowano wyświetlanie limitów w Panelu użytkownika, zapobiegając błędnym wartościom
- Ograniczono pole „Kod kraju” do dwuliterowego formatu, poprawiono treść maili o zmianie pracy zdalnej i działanie wydruków
Zachęcamy do regularnego aktualizowania systemu enova365, aby korzystać z najnowszych funkcji i usprawnień, które wpływają na efektywność i bezpieczeństwo pracy.