Jak zaktualizować enova365 do wersji 2504.1.1?
Aby skorzystać z najnowszej wersji enova365 w wesji 2504.1.1 i jej funkcji trzeba:
1. Zalogować się do Pulpitu Partnera enova365.
2. Przejść do zakładki Harmonogram Wersji, wybrać wersję 2504.1.1, a następnie kliknąć Pobierz.
3. Otworzy się formularz z linkami do instalatorów oraz ulotki.
UWAGA! Ta wersja wymaga konwersji bazy danych. Przed instalacją trzeba sprawdzić, czy w systemie zdefiniowane są procesy Workflow. Konieczne może być dostosowanie niestandardowych rozwiązań do nowego kodu.
Zmiany w modułach enova365 dla księgowości
Szczegółowe informacje na temat wprowadzonych zmian są dostępne w ulotce.
Poniżej kilka najważniejszych zmian w modułach oprogramowania enova365 dla księgowości.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Warstwa wizualna:
- Nowe menu główne – intuicyjny dostęp do listy firm, profilu użytkownika, bazy wiedzy i zmiany hasła.
- „Zestaw skrótów” – szybki dostęp do najczęściej używanych list i funkcji.
- Przebudowany „Pulpit Klienta Biura Rachunkowego” – udostępnia najczęściej wykonywane czynności np. dodawanie dokumentów, przekazywanie paczek plików, wystawianie faktur.
- Konfiguracja Panelu użytkownika w Pulpitach – nowy, intuicyjny sposób organizacji elementów, możliwość personalizacji pulpitu metodą „drag & drop”, a także zmieniać ich rozmiar na Pulpicie.
Komunikacyjna na linii Klient-Biuro:
- Ankiety – biuro może wysyłać klientom kwestionariusze, a odpowiedzi trafiają bezpośrednio do systemu.
- Opiekunowie Klienta Biura – klient widzi przypisanych opiekunów z biura i informacje o nich.
- Logo – identyfikacja biura w Pulpicie Klienta przez wizytówkę z logo.
Zmiany systemowe
- Zmiany kolorów interfejsu – poprawa kontrastu w wersji jasnej i ciemnej (nie dotyczy aplikacji mobilnej), co przekłada się na zwiększenie czytelności systemu.
- „Organizuj Panel” – nowa czynność pozwalająca na zarządzanie panelem, która wcześniej była dostępna po przejściu do Ogólne/Panel użytkownika.
Moduł Kadry i Płace
- Oceny pracownicze – teraz można wizualizować i filtrować nie tylko kompetencje miękkie, ale również twarde, cele okresowe i inne elementy oceny.
Moduł Księgowość
- Obsługa opakowań SUP (Single Use Plastics) – możliwość ich ujęcia jako pozycji w dokumentach handlowych oraz raportowania zgodnie z BDO.
- Integracja z platformą e-Paragony – możliwość wystawiania e-paragonów, ich automatyczne archiwizowanie i wysyłka linków e-mailem (bez potrzeby dołączania papierowych dokumentów).
- Zmiany prawne na 2025 rok – aktualizacja systemu uwzględniająca m.in. zmiany w przepisach VAT, w tym kwestie procedur SME.
Moduł Business Intelligence
- Utrwalanie danych z list – łatwiejsze zapisywanie list jako źródła danych do raportów.
- Zestawy filtrów list – zapisane konfiguracje filtrów do ponownego użycia.
- Czynność Oblicz – pozwala podejrzeć dane oraz sprawdzić jaką formę przybierze tabela, do której zostaną utrwalone dane.
- Raport przestawny – możliwość tworzenia bezpośrednio z definicji utrwalania.
- Modele danych EŚP – gotowe raporty dot. przelewów, dokumentów kasowych, rozrachunków wg typów, co pozwala na skorzystanie ze standardowych modeli danych i wizualizacji BI, obniżając nakład pracy wdrożeniowej.
- Relacje biznesowe i prezentacja domen – budowa struktur BI w układzie drzewa, bez ręcznego tworzenia złączeń.
Zachęcamy do regularnego aktualizowania systemu enova365, aby korzystać z najnowszych funkcji i usprawnień, które wpływają na efektywność i bezpieczeństwo pracy.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania o promocje czy system enova365 to nasz zespół chętnie Ci pomoże!
Napisz na biuro@karnat.com.pl lub zadzwoń +48 792 791 261.