Przejdź do treści

Karnat

14/04/2025

Nowa wersja enova365 (numer 2504.1.1)

11 kwietnia 2025 roku została opublikowana wersja rozwojowa enova365 (2504.1.1). Nowości obejmują m.in. przebudowany Pulpit Klienta Biura Rachunkowego, integrację z platformą e-Paragony oraz rozszerzone funkcje ocen pracowniczych. Wersja zawiera również aktualizacje dostosowujące system do obowiązujących przepisów, co ma kluczowe znaczenie dla biur rachunkowych i księgowości.

Autor wpisu:

Piotr Cubala

Specjalista oprogramowania ERP enova365

Nowa wersja enova365 dla biznesu 25004.1.1

Zjedź w dół, żeby przeczytać wpis

Jak zaktualizować enova365 do wersji 2504.1.1?

Aby skorzystać z najnowszej wersji enova365 w wesji 2504.1.1 i jej funkcji trzeba:
1. Zalogować się do Pulpitu Partnera enova365.
2. Przejść do zakładki Harmonogram Wersji, wybrać wersję 2504.1.1, a następnie kliknąć Pobierz.
3. Otworzy się formularz z linkami do instalatorów oraz ulotki.

UWAGA! Ta wersja wymaga konwersji bazy danych. Przed instalacją trzeba sprawdzić, czy w systemie zdefiniowane są procesy Workflow. Konieczne może być dostosowanie niestandardowych rozwiązań do nowego kodu.

Zmiany w modułach enova365 dla księgowości

Szczegółowe informacje na temat wprowadzonych zmian są dostępne w ulotce.

Poniżej kilka najważniejszych zmian w modułach oprogramowania enova365 dla księgowości.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Warstwa wizualna:

  • Nowe menu główne – intuicyjny dostęp do listy firm, profilu użytkownika, bazy wiedzy i zmiany hasła.
  • „Zestaw skrótów” – szybki dostęp do najczęściej używanych list i funkcji.
  • Przebudowany „Pulpit Klienta Biura Rachunkowego” – udostępnia najczęściej wykonywane czynności np. dodawanie dokumentów, przekazywanie paczek plików, wystawianie faktur.
  • Konfiguracja Panelu użytkownika w Pulpitach – nowy, intuicyjny sposób organizacji elementów, możliwość personalizacji pulpitu metodą „drag & drop”, a także zmieniać ich rozmiar na Pulpicie.

Komunikacyjna na linii Klient-Biuro:

  • Ankiety – biuro może wysyłać klientom kwestionariusze, a odpowiedzi trafiają bezpośrednio do systemu.
  • Opiekunowie Klienta Biura – klient widzi przypisanych opiekunów z biura i informacje o nich.
  • Logo – identyfikacja biura w Pulpicie Klienta przez wizytówkę z logo.

Zmiany systemowe

  • Zmiany kolorów interfejsu – poprawa kontrastu w wersji jasnej i ciemnej (nie dotyczy aplikacji mobilnej), co przekłada się na zwiększenie czytelności systemu.
  • „Organizuj Panel” – nowa czynność pozwalająca na zarządzanie panelem, która wcześniej była dostępna po przejściu do Ogólne/Panel użytkownika.

Moduł Kadry i Płace

  • Oceny pracownicze – teraz można wizualizować i filtrować nie tylko kompetencje miękkie, ale również twarde, cele okresowe i inne elementy oceny.

Moduł Księgowość

  • Obsługa opakowań SUP (Single Use Plastics) – możliwość ich ujęcia jako pozycji w dokumentach handlowych oraz raportowania zgodnie z BDO.
  • Integracja z platformą e-Paragony – możliwość wystawiania e-paragonów, ich automatyczne archiwizowanie i wysyłka linków e-mailem (bez potrzeby dołączania papierowych dokumentów).
  • Zmiany prawne na 2025 rok – aktualizacja systemu uwzględniająca m.in. zmiany w przepisach VAT, w tym kwestie procedur SME.

Moduł Business Intelligence

  • Utrwalanie danych z list – łatwiejsze zapisywanie list jako źródła danych do raportów.
  • Zestawy filtrów list – zapisane konfiguracje filtrów do ponownego użycia.
  • Czynność Oblicz – pozwala podejrzeć dane oraz sprawdzić jaką formę przybierze tabela, do której zostaną utrwalone dane.
  • Raport przestawny – możliwość tworzenia bezpośrednio z definicji utrwalania.
  • Modele danych EŚP – gotowe raporty dot. przelewów, dokumentów kasowych, rozrachunków wg typów, co pozwala na skorzystanie ze standardowych modeli danych i wizualizacji BI, obniżając nakład pracy wdrożeniowej.
  • Relacje biznesowe i prezentacja domen – budowa struktur BI w układzie drzewa, bez ręcznego tworzenia złączeń.

Zachęcamy do regularnego aktualizowania systemu enova365, aby korzystać z najnowszych funkcji i usprawnień, które wpływają na efektywność i bezpieczeństwo pracy.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania o promocje czy system enova365 to nasz zespół chętnie Ci pomoże!
Napisz na biuro@karnat.com.pl lub zadzwoń +48 792 791 261.

Podoba Ci si ten post? Udostępnij go znajomym!

Zobacz inne wpisy

System

Księgowość w chmurze

System

Obsługa klienta BR w enova365

System

Jak enova365 pomaga w rozliczeniach VAT?

System

Księgowość w chmurze

System

Obsługa klienta BR w enova365