Sprzedaż i CRM

Zwiększaj sprzedaż, daj nowoczesne narzędzie swoim handlowcom

MOŻLIWOŚCI I ZALETY SYSTEMU

CRM pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta.

 

  • Dzięki zaawansowanym filtrom możesz w dowolnym momencie wyeksportować dane
  • Zestawiaj dane wedle potrzeb: po standardowych i niestandardowych kategoriach
  • Wprowadzaj dane tak, jak Ci wygodnie: wypełnij formularz lub importuj dane z poziomu arkusza Excel jak i z pliku .xml
  • CRM pozwala tworzyć zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie

Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu wiesz, jakie działania ma podjąć Twój zespół sprzedażowy.

 

  • Pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów. Masz możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy 
  • Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowaniu potencjalnych klientów
  • Umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów
  • możliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów

Otrzymujesz dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.

 

  • Możesz łatwo i wygodnie eksportować dane do arkusza
  • Posiadasz pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje 
  • W prosty sposób tworzysz wyspecjalizowane raporty oraz analizy danych

Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.

 

  • Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą Ci powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach
  • CRM oferuje Ci też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych
  • Możesz wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności
  • CRM daje Ci możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji

Jeśli jesteś handlowcem, potrzebujesz osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia – kiedy tylko chcesz. To wszystko możesz osiągnąć dzięki aplikacji.

 

  • Dostęp do harmonogramu masz w każdym miejscu
  • Zarządzanie relacjami z klientem to specjalność enova365. Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje zdarzenie
  • Sprawdź aktualny cennik lub przyznaj klientowi rabat
  • CRM współpracuje z kalendarzem i mapami Google

CRM

Faktury

Pulpit kontrahenta

Handlowiec

Windykacja

SMS

e-mail

Workflow

Dla kogo jest system Enova 365

Dyrekora generalnego

Szefa działu handlowego

Poject manager

Masz dodatkowe pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

MASZ DODATKOWE PYTANIA?

Napisz do nas!

TELEFON

  • 792-791-261

EMAIL

  • piotrcubala@karnat.com.pl

ADRES

  • ul. Głębocka 54d lok 69
    03-287 Warszawa