Sprzedaż i CRM
Zwiększaj sprzedaż, daj nowoczesne narzędzie swoim handlowcom
MOŻLIWOŚCI I ZALETY SYSTEMU

Ewidencja kontaktu z Klientem
CRM pozwala gromadzić informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych w stosunku do klienta.
- Dzięki zaawansowanym filtrom możesz w dowolnym momencie wyeksportować dane
- Zestawiaj dane wedle potrzeb: po standardowych i niestandardowych kategoriach
- Wprowadzaj dane tak, jak Ci wygodnie: wypełnij formularz lub importuj dane z poziomu arkusza Excel jak i z pliku .xml
- CRM pozwala tworzyć zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie
Obsługa lejka sprzedażowego
Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu wiesz, jakie działania ma podjąć Twój zespół sprzedażowy.
- Pozyskiwanie wiedzy na temat podgrzanych leadów. Masz możliwość sprawdzenia, które leady stanowią najwyższy potencjał sprzedażowy
- Kadra zarządzająca z łatwością otrzyma odpowiedzi na pytania o zaangażowaniu potencjalnych klientów
- Umożliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów
- możliwia pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów
Raporty i forecasty
Otrzymujesz dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.
- Możesz łatwo i wygodnie eksportować dane do arkusza
- Posiadasz pełną dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje
- W prosty sposób tworzysz wyspecjalizowane raporty oraz analizy danych
Harmonogramy i obsługa procesów
Dzięki automatyzacji sprzedaży CRM możesz automatycznie wysyłać powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.
- Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą Ci powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach
- CRM oferuje Ci też funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych
- Możesz wygenerować przypomnienie o zbliżającym się terminie płatności
- CRM daje Ci możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji
Aplikacje mobilne dla handlowców.
Jeśli jesteś handlowcem, potrzebujesz osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia – kiedy tylko chcesz. To wszystko możesz osiągnąć dzięki aplikacji.
- Dostęp do harmonogramu masz w każdym miejscu
- Zarządzanie relacjami z klientem to specjalność enova365. Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje zdarzenie
- Sprawdź aktualny cennik lub przyznaj klientowi rabat
- CRM współpracuje z kalendarzem i mapami Google
CRM
Faktury
Pulpit kontrahenta
Handlowiec
Windykacja
SMS
Workflow
Dla kogo jest system Enova 365
Dyrekora generalnego
Szefa działu handlowego
Poject manager
Masz dodatkowe pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
MASZ DODATKOWE PYTANIA?
Napisz do nas!
TELEFON
- 792-791-261
- piotrcubala@karnat.com.pl
ADRES
-
ul. Głębocka 54d lok 69
03-287 Warszawa